Joachim Low menegaskan ini bukan masa terbaik untuk membincangkan peluang memangil semula Thomas Muller dan Mats Hummels dalam kekalahan Jerman 2-1 kepada Macedonia Utara.

Eljif Elmas meledak gol di penghujung perlawanan di Duisburg -- Ilkay Gundogan terlebih dahulu menafikan jaringan pembukaan Goran Pandev -- bagi memberikan kekalahan pertama Jerman dalam kelayakan Piala Dunia sejak September 2001.

Kekalahan itu menyaksikan Die Mannschaft menghuni tangga ketiga Kumpulan J, berkongsi mata dengan North Macedonia dan tiga mata di belakang Armenia, yang kesemua perlawanan setakat ini.

Bercakap kepada RTL selepas perlawanan, presiden Bayern Munich, Uli Hoeness, mencadangkan Low -- yang telah mengumumkan akan mengakhiri tugasnya sebagai ketua jurulatih selepas Euro 2020 -- harus membawa Muller dan Hummels kembali ke pasukan kebangsaan.

Kedua-duanya, serta pemain pertahanan Bayern, Jerome Boateng, tidak bermain untuk negara mereka sejak November 2018, tetapi Low baru-baru ini mengisyaratkan setiap pemain tetap dalam rancangannya untuk kejohanan tahun ini.

"Hummels adalah pemain dengan kemampuan udara yang kuat dan seseorang yang memiliki banyak pengalaman," kata Hoeness. "Dia pasti dapat memberikan sesuatu kepada pasukan ini.

"Muller juga pasti tergolong dalam skuad. Dia selalu baik untuk tujuan dan dapat membantu mana-mana pasukan di dunia dalam situasi tertentu."
Tetapi apabila ditanyakan soalan sama dengan Low, dia berkata, "Soalan ini tidak dapat dijawab sekarang. Keputusan akan dibuat pada bulan Mei. Ini adalah sesuatu yang perlu difikirkan dalam beberapa hari dan minggu akan datang."