Giuseppe Marotta berkata Inter tidak memerlukan Paulo Dybala dan tidak memberi jaminan bahawa Milan Skriniar akan kekal di San Siro.

Dybala sangat dikaitkan dengan perpindahan ke Nerazzurri, tetapi minggu ini menyertai seteru Serie A, Roma sebagai ejen bebas selepas kontrak Juventusnya tamat.

Inter telah menambah tenaga dengan membawa kembali Romelu Lukaku ke kelab itu secara pinjaman daripada Chelsea dan perancang Henrikh Mkhitaryan turut menandatangani selepas meninggalkan Roma.

Dengan Lautaro Martínez, Edin Dzeko dan Joaquin Correa antara penyerang lain dalam skuad Simone Inzaghi, pengarah urusan Inter Marotta percaya ia tidak masuk akal untuk mendapatkan khidmat Dybala.

Dia memberitahu DAZN: "Terdapat banyak cakap-cakap, saya hanya boleh mengatakan bahawa dia seorang lelaki yang serius dan profesional yang hebat, tetapi kami mempunyai jabatan menyerang yang bernilai tinggi.

"Tiada ruang, bukan kerana dia tidak bagus, tetapi kerana tidak ada keperluan."

Skriniar berbaki kurang setahun dalam kontrak Internya dan bek tengah itu dilaporkan menjadi sasaran Paris Saint-Germain.

Marotta berkata kelab itu tidak akan mengekalkan pemain antarabangsa Slovakia itu dalam apa jua cara.

Dia menambah: "Kami mengadakan pertemuan ini dengan peminat dan kami tampil lebih kuat, kami mengambil semangat yang besar daripada mereka. Terdapat kepercayaan dalam warna kami yang merupakan dogma, ia bukan protes tetapi mereka adalah penjelasan.

“Kami memberitahu mereka bahawa di satu pihak kami perlu membina pasukan yang kompetitif dan di sisi lain kami perlu memerhatikan keseimbangan ekonomi-kewangan.

"Skriniar adalah pemain yang sangat kuat, dia tidak semestinya perlu diletakkan di pasaran. Kami mempunyai beberapa kenalan dan segala-galanya akan dinilai: penyokong, bagaimanapun, mesti bertenang kerana pasukan akan sentiasa kompetitif."