Penyerang Tottenham, Son Heung-min, tidak bimbang tentang kemarau jaringan pada permulaan musim ini.

Pemain Korea Selatan itu meledak 12 gol dalam 14 perlawanan terakhirnya musim lalu untuk meraih Kasut Emas Liga Perdana Inggeris (English Premier League) bersama Mohamed Salah, tetapi dia tidak dapat meneruskan prestasi itu setakat musim ini.

Dia gagal mencari sebarang gol dalam tujuh perlawanan pembukaan musim ini dan sekali lagi kecewa dalam kemenangan 2-0 Liga Juara-Juara ke atas Marseille.

"Saya ok. Jika saya jujur, jika saya tidak mendapat peluang dalam permainan saya akan bimbang tetapi saya masih dapat menghasilkannya,” katanya.

“Dalam beberapa perlawanan, terdapat detik-detik yang tidak bernasib baik. Dalam beberapa perlawanan, ia adalah penamat yang buruk. Ini akan menjadikan saya lebih kuat.

“Ini adalah sesuatu yang saya dapat lihat akan menjadi penambahbaikan kerana saya masih mempunyai banyak ruang untuk diperbaiki.

“Paling penting ialah kami bermain dengan baik sebagai satu unit. Saya akan melakukan semua yang diperlukan untuk pasukan.

“Dalam beberapa perlawanan saya benar-benar kecewa kerana jika saya mempunyai beberapa peluang yang baik dan bola tidak masuk ke gawang. Ia membuatkan saya hanya tertawa.

“Tetapi saya tidak bimbang mengenainya kerana seluruh individu dalam pasukan membantu saya.

“Saya berasakan jika saya menjaringkan satu gol, keyakinan akan kembali dan saya harap saya boleh meneruskan dan menjaringkan lebih banyak gol.”