Erik ten Hag kecewa apabila Manchester United kelihatan kurang berusaha untuk mencari gol kedua sehingga terikat 1-1 dengan Crystal Palace dalam perlawanan Liga Perdana Inggeris (EPL) di Selhurst Park awal pagi tadi.

Bruno Fernandez meletakkan United di depan selepas menghidu umpanan Christian Eriksen sebelum waktu rehat.

Pada ketika itu, United -- yang kurang meletakkan pemain di bahagian depan -- kelihatan akan memperoleh tiga mata penting sebelum Palace memberikan tekanan hebat pada hujung perlawanan.

Akibatnya, Michael Olise berhasil melakukan sepakan percuma gemilang yang menemui penjuru kanan atas gawang David de Gea untuk Palace menamatkan rentetan sembilan perlawanan berturut-turut United.

Ten Hag kecewa United gagal mendapatkan gol kedua, yang mungkin boleh mengurangkan tekanan daripada Palace pada penghujung perlawnaan.

"Kami keciciran dua mata," kata pengurus itu kepada BBC Sport.

"Apabila anda mendahului dengan hanya dua minit berbaki... Palace tidak melakukan apa-apa selain satu serangan daripada sepakan penjuru dan jaringan ini terhasil daripada sepakan percuma dari jarak jauh.

"Anda tidak menjangkakan untuk kehilangan dua mata. Kami perlu melakukan sesuatu yang lebih untuk mendapatkan gol kedua dan kemudian anda tidak akan berada dalam situasi, di mana faktor nasib mengakibatkan anda kehilangan dua mata.

"Kami sedang mendahului 1-0. Dalam babak kedua, kami mendapat banyak ruang untuk menamatkan mereka dan mendapatkan gol kedua. Saya tidak lihat kami benar-benar mahukan jaringan itu.

"Ia sukar untuk diperkatakan. Saya perlu menkritik pasukan saya. Dapatkan gol kedua," katanya.